Nyheter
Ingrid Alexandra skal på perm – besøker sykehusavdeling
Sykehuset skriver i en pressemelding at de er stolte over å ta imot de kongelige.
Denne artikkelen er over ett år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.
Prinsesse Ingrid Alexandra (20) får permisjon fra førstegangstjenesten og skal delta på sykehusbesøk med kronprinsesse Mette-Marit (51) fredag.
De to prinsessene skal besøke barne- og ungdomsavdelingen ved Drammen sykehus i forbindelse med luciadagen 13. desember. Der skal de møte barn og unge som har sykehuset som en del av sin hverdag gjennom kronisk sykdom.
Sykehuset skriver i en pressemelding på Slottets nettside at de er stolte over å ta imot de kongelige.
Prinsesse Ingrid Alexandra tjenestegjør for tiden i Skjold leir i Indre Troms, hvor kronprinsessen var på besøk for noen uker siden.
VG skriver at kronprins Haakon og kronprinsessen besøkte barneavdelingen ved Drammen sykehus også tilbake i 2019.